دانلود آهنگ جدید علیشمس و مهدی جهانی بنام زیباتر از تو
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

دانلود آهنگ جدید علیشمس و مهدی جهانی بنام زیباتر از تو با بالاترین کیفیت

Download  Alishmas ft. Mehdi Jahani – Zibatar Az To

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

متن آهنگ جدید علیشمس و مهدی جهانی بنام زیباتر از تو :

زیباتر از تو پیدا نمیشه

من بی قرارم بی قرارم تا همیشه

وقتی می خندی قلبم میلرزه

عشق تو بیشتر از کل دنیا برام می ارزه

موندن تو آرزوم وقتی چشمات روبه روم

زندگیم و دست تو میدم نری

ای دیوونه عشق من یه آسمون

دستای تو مهربون از همه زیباتری

موندن تو آرزوم وقتی چشمات روبه روم

زندگیم و دست تو میدم نری

ای دیوونه عشق من یه آسمون

دستای تو مهربون از همه زیباتری

وقتی هستی سختی نیست

مغزی ردی نیست قلبی زخمی نیست

خبری از موزیک دیس میس نیست

شب و روز توی خونه نشستم

کارمم دل این و اون شکستن

ولی اگه تو باشی من تا تهش هستم

خط می کشم دور همه ادما رسما

از دستم هیچ وقت ناراحت نشو اصلا

من هیچ وقت تو رو ناراحت از قصد نکردم

یه کاری خواستی دست دست نکردم

بات سر چیزای الکی بحث نکردم

حتی وقتی نبودیم جای خالیت و با هیشکی عوض نکردم

این عاشقی رو مدیونت هستم

با تو که باشم هر جایی میام نباشی خستم

روزای هفته با قشنگه

وقتی نباشی حتی یه ساعت دلم چه تنگه

موندن تو آرزوم وقتی چشمات روبه روم

زندگیم و دست تو میدم نری

ای دیوونه عشق من یه آسمون

دستای تو مهربون از همه زیباتری

موندن تو آرزوم وقتی چشمات روبه روم

زندگیم و دست تو میدم نری

ای دیوونه عشق من یه آسمون

دستای تو مهربون از همه زیباتری

 

دانلود با کیفیت 320 - 8.20 مگابایت

 

دانلود با کیفیت 128 - 3.40 مگابایت




:: موضوعات مرتبط: دانلود آهنگ , دانلود آهنگ جدید علیشمس و مهدی جهانی بنام زیباتر از تو , ,
:: برچسب‌ها: Download New Music , Download New Music Alishmas , Download New Music Alishmas ft , Mehdi Jahani Zibatar Az To , Download New Music Mehdi Jahani , دانلود آهنگ , دانلود آهنگ جدید , دانلود آهنگ جدید ایرانی , دانلود آهنگ زیباتر از تو از علیشمس و مهدی جهانی , دانلود آهنگ علیشمس , دانلود آهنگ علیشمس و مهدی جهانی زیباتر از تو , دانلود آهنگ غمگین , دانلود آهنگ مهدی جهانی , متن آهنگ زیباتر از تو علیشمس و مهدی جهانی , هشتاپلی ,
:: بازدید از این مطلب : 375
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : amin
ت : سه شنبه 30 آذر 1395
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی